torstai 10. tammikuuta 2013

The Perfect Day !

Olipas aivan ihana päivä !
Ei se, että tuli täytettyy vuosii, mutta se mitä ihanuuksia ihmiset teki. Taas tuli huomattua miten mahtavat ihmiset ympäröi mun elämää. Kiitos kaikille<3
Alex teki mulle aivan huipun yllätyksen. Oltiin sovittu, niinkun aina yleensä, että nähdään perjantaina juna-asemalla, kun alex tulee Turusta meille ja vietetään synttäreitä sit päivän myöhemmin. Kesken koulupäivän sain kuitenkin tekstarin alexilta:

Jottei tilanne nyt olis liian söpö, annoin alexin seistä ulkona puol tuntia, koska en vaan huomannu viestei.. Mutta siellä se seisoin laukkunsa kanssa mun koulun edessä. Oli rauttikselt asti kävelly kännykän navigaattori kädessä etsien epätoivosesti mun kouluu, jotta vois onnitella mua mun oikeena syntymäpäivänä. Sen takia Alex skippas sit pari koulupäivääki.
Siitä sit Alex vei mut syömään Napoliin herkkuruokaa!
Alex söi tietty Napolin pizzan, mikä oli tosi hyvää (ehkä kyl vähä liia mättö mulle, mut.. )


Ja mä otin ihanan Pesto vuohejuustosalaatin! 

masu täynnä ja tyytyväinen ilme ;)
Päätettiin kuitenki herkuttelun jälkee käymää viel salilla vetää pikatreenit! tuli ihan mahtava fiilis ja oli hauskaa vaihtelua saada Alex treeni(juttelu)kamuks. Täyty käydä myös salin jälkee tuhlaa mun vanha stadium lahjakortti ja ostinki sit uuden urheilupaidan.

19 euroo meni siinäki!

Nyt on päivä pulkas ja vedetää viel rahkat nassuu ja aikasi nukkuu! Huomenna armotonta opiskelua, synttärirahan tuhlausta (koska en vaan voi säästää, helvetti) ja vähä jumppajumppajumppa!

-Daliina!


2 kommenttia:

  1. Kääntyihän se päivä lopulta voitoksi, vaikka alkokin heikosti, silti aivan ihana, aivan ihana päivä:) ja ihana Alex!

    VastaaPoista

Kommentteja? :)