lauantai 12. tammikuuta 2013

Aamut!

Onse mukavaa herätä aikasin aamulla  (eli ennen kymmentä) ja syödä kunnon aamupala.
 Hassuu miten paljon  mä nykyään nautin näistä aamuista ja aamupalasta, vaikka alotin aamupalan syömisen vasta alle vuos sitten. Aamusin mua ei vaan tehnyt mieli ruokaa (saattaa johtuu  kasvatuksesta, koska ei meidän perheessä kukaan oikein aamupalaa kunnolla syö, vaikka se onkin päivän tärkein ateria) tai sit en vaan halunnut syödä ruokaa aamulla, ajatellen et "näin mä pysyn hyvässä ja hoikassa kunnossa", mikä nyt tietenkään ei pitänyt paikkaansa. Sen seuruksena olin aina tosi väsynyt aamupäivän, oli nälkä ja keskittyminen oli vaikeeta.
Jossain vaiheessa tuli kuitenkin tajuttua aamupalan tärkeys ja ihanuus. Miten energisä ja jaksava olo mulle tulee, kun oon heti aamusta syönyt kunnon runsaan ja freesin aamupalan. Päivät menee niin paljon helpommin ja mukavammin!



Lupasin Alexille joskus nakki ja muusi tehä hyvänä tyttöystävänä aamupalan sänkyyn. se ei koskaan tapahtunut.  Se muistuttelee siitä vieläkin mulle mut... mut ei kaikkee voi saada !!!



Ihanat huomenet kuitenkin kaikille! 
Tehkää tänään asioita joista tykkäätte ja nautitte, oli se sitten urheilu, leipominen, leffojen katsominen tai kavereita näkeminen, koska one life, live it !

-Daliina


1 kommentti:

Kommentteja? :)