maanantai 4. helmikuuta 2013

Just relaxing...

Miks mulla on koko ajan nälkä?
Miks mä koko ajan syön ja mul on silti nälkä?


Tällä hetkelläki vedän ihanaa kalakeittoa <3

Laitoin tossa äsken kasvonaamion itelleni, Biothermin Biopurin.



Iho on nyt taas temppuillu niin paljon! Stressi saa mun ihon niin ihanast kukkimaan, luoja mä rakastan koeviikkoja. Onneks ne on nyt ohi, et ihoki pääsee rauhottuu :)
On muuten tosi kiva maski! ei mitää tujuu tavaraa, et iho tyylii repee ku haukottelee, vaan jättää tosi pehmeen ja puhtaan oloseks, ilman kuivunutta tunnetta. Suosittelen!

Sitten lakkailin kyllä niitä mun kynsiäni, joka on selvästi mun heikkous! ihmiset, kertokaa mulle, miten te teette sen?! MIKSI MÄ EN OSAA, MIKSI?! oon oikeesti ihan toivoton tässä, kaikenlisäks mun kynnetki on niin lyhyet ettei niihin saaiphoto mitää. damn!





vitsi pitää käydä ostamassa nyt joku kiva huulipuna ittelleni! Tekis kauheesti mieli jotain uutta raikasta sävyä.. Ei siis mitää turvallista nudea, kermaa tms.. Vaan joku oikeesti ihana kirkas väri!



-Daliina

3 kommenttia:

  1. nam, kalakeitto on hyvää! :) ja ite syön kans koko ajan ja on nälkä:D syötkö tarpeeks rasvoja?se saattaa aiheuttaa nälän tunnetta :)
    ja oot muuten tosi kaunis ja ihanan oloinen blogi, tykkään! :)

    http://mmilya.blogspot.fi <- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! (:

    VastaaPoista
  2. oo näyttääpä hyvälle tuo kalakeitto! Ja ihana banneri sulla :)

    http://littlebitsmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mistä toi punanen bleiseri on? :) Ihana!

    VastaaPoista

Kommentteja? :)